God morgon

Jag är knappt vaken, trodde jag skulle dö i morse när Nikita vakna 6.45 och var pigg, drog mig i håret fera gånger, sparka pappa på ryggen, rev mig överallt. Men hon somnade om igen och sov till 9. När andré kom hem igårkväll kollade vi på hajen tillsammans, men vi såg inte hela, den gick ju så sent. Så vid 00.45 gick vi och la oss, det var bastu så jag kunde inte somna, vi fick ha fläkten på och jag har vaknat flera gånger för att se om Nikita frysit eller svettats. Jag har tagit på och av hennes lakan säkert 50 gånger inatt känns det som, så idag är jag riktigt trött.

Klockan är 9.10 och det är redan skitvarmt, igår var det 35,5 grader här, i skuggan. Det är för varmt, det är som att åka utomlands, men då har man oftast nära till havet där man kan svalka sig, det finns det inte  direkt här. Så ska det bli riktigt varmt idag med, 20-25 grader räcker gott och väl, då är det precis lagom. Från -30 grader för några månader sen, till 35 grader på ändå rätt kort tid, ja då får man faktiskt klaga.

Snuffsan ligger på golvet och tränar på att krypa, nu kommer hon en bit framåt, hon trycker upp hela rumpan så hon står med benen men magen i golvet, så går hon :) Det ser väldigt sött ut, men hon kommer sakta men säkert framåt, sötnos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: