God morgon

Eller ja, Nikita väckte mig lite efter 8, men vi försökte få henne att somna om men misslyckades, vid 9 gick vi upp ur sängen och då tjata jag på andré om att vi kunde ju gå upp tillsammans, ja det gick väl sådär med tanke på att han ligger och snarkar.

Vad som händer idag har jag ingen aning om, kanske ska försöka få med min man ner på torget, men det lär väl aldrig hända. För jag vägrar sitta inne en hel dag igen.

Jag har blivit kär, i en barnvagn. Jag låg igårkväll och kunde inte somna för jag låg och tänkte på en barnvagn. Så det blir att köpa den, men när vet jag inte. Snart behöver hon en ny bilbarnstol också. Och det är inte billigt när det är nått som barn behöver.

Kommentarer
Thakock Skrev:

Usch nej, stackare. Du får skrapa en lott ;D



Ni kan ju åka och bada! =D



sv: aha, inte så himla farligt ju. =)

2010-07-09 @ 11:18:16
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: