Glada nyheter!

Lite förändring blev det, men är inte rikitgt helt klar, men nu vaknade prinsessan igen efter sin 3e nap idag. Hon sov nästan 2 timmar precis innan andré kom hem och han gick och la sig med henne kort efter han kom hem och hon somna om igen och sov säkert 1 timme till.

Min pappa ringde förut och kom med glada nyheter, han sa inget om att jag skulle va tyst om det så jag hoppas jag får berätta det vidare, han har förlovat sig och ska snart gifta sig igen! 3 gången gilt då får vi hoppas :) Tycker det är super kul, för jag tycker verkligen om hans nya tjej. Men dom ska inte gifta sig i kyrkan utan borgligt, men tycker det är kul iaf :) Äntligen, så länge han har viljat hitta en tjej, så hittar han en toppentjej! :)

Kommentarer
Thakock Skrev:

Nawww, Grattis till din pappa! =)

2010-07-06 @ 18:14:23
URL: http://briadlover.blogg.se/
Martina - Mamma till Ella Skrev:

haha, ja en söt liten knubbis.

2010-07-06 @ 19:00:16
URL: http://frumammapappabarn.blogg.se/
Martina - mamma till Ella Skrev:

Ja samma här, Ella vill se allt. Vi har haft sitt delen på den lägsta några

månader då Ella hade svårt att ligga i vagnen ett tag. Hon tyckte om

att komma upp lite och kunna se ut. Men

för några veckor sedan tig vi upp den helt och det var när hon kunde sitta själv. Så det är väldigt populärt får jag säga :)

2010-07-06 @ 20:27:56
URL: http://frumammapappabarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: