Ganska nöjd

Sådär, det blev en liten förändring här inne. Jag tröttnar ju så snabbt, och har väl egentligen aldrig varit heelt nöjd, men nu så. Kanske dröjer några dagar innan jag kommer på nått annat jag vill ha så då ändras det om igen :) Nikita sitter i sittdelen på vagnen och leker, hon älskar lära gå bilen som hon fick av sandra i dop present. Hon blev helt galen när jag satte mig med henne och lekte med den, haha sötnos. Kommer bilder lite senare.

Vi gick och la oss en stund förut, hela 2 timmar sov vi. Först fick Nikita paket från goboken så vi låg och läste en stund, sen sov vi i 2 timmar, det var sköönt :)

Kommentarer
Thakock Skrev:

tycker det blev jätte fint! =)

2010-07-07 @ 16:16:52
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: