Första barnvakten

Idag fick min mamma äran att var barnvakt till Nikita, för första gången. Hela 1½ timme fick hon ha skrikbebis. Vi skulle flytta soffan, som stog i 3 stora kartonger så andré behövde hjälp med att bära dom. Tiden fick skitfort eftersom vi bar och bar hela tiden så det fanns inte riktigt tid att tänka på mitt lilla hjärta.

Men det gick bra, hon sov i vagnen när dom var ute och gick och när hon vakna skrek hon till och från, och till slut somnade hon i vagnen igen när mamma stog och vek tvätt. Då somna hon för natten så blev inte så mycket mys, men lite blev det såklart. Då kände jag verkligen hur jag hade saknat henne. Det kommer dröja läänge innan jag kommer ha barnvakt över en natt.

Nu börjar det bli tomt här, och fullt i nya lägenheten. Vi tar några kartonger och jag packar om dom medans andré monterar ihop möbler och svär lite för sig själv. Och blir irriterad på mig när jag frågat för femtioelvte gången om det går bra, inte konstigt att han blir irriterad :) haha.

Nikita har sovit på sitt rum första gången idag, på ett litet täcke medan vi höll på. Men hon var lika glad ändå när hon vakna, hon såg först lite förvånad ut :) Hennes rum är helt underbart, klart det är ju rosa! :) Det kommer gå mest i rosa och vitt och vara ett riktigt prinsessrum när jag är färdig.

Nu ska jag se på snabba cash med mitt stora hjärta, han står och tjatar på mig på bäst o lyssna då kanske :)

Jag älskar min lilla familj över allt ♥

Kommentarer
thakock Skrev:

Ha en trevlig kväll! =)

2010-07-18 @ 22:04:16
URL: http://briadlover.blogg.se/
W - ung tvåbarnsmamma Skrev:

vad skönt att det gick iaf :)

har ju inte kunnat svara till dig haha. ;p

nu får man läsa igen. :)



vad för lägenhet flyttar ni till?

kramar.

2010-07-19 @ 12:51:09
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: