"dada"

Godmorgon.

André fick alltså sovmorgon idag, jag tog Nikita som vaknade vid 8, men vi låg och drog oss en liten stund. Och under den tiden "sjöng" hon bara en ton, sen va hon tyst. Och helt plötsligt säger hon "dada", och inget mer och har inte gjort sen dess :) Bara hon inte säger pappa först! :)

Inatt har det för en gångs skull varit svalt och skönt. Vi hade ett fönster helt öppet med gardin som myggnät igen, och fläkten på och inatt var man tvungen att dra på sig duntäcket, det är skönt! Och stackars Nikita har fått nya myggbett, jag har fått 1 och hon ser ut att ha fått 2 om inte mer. Hon har visst blod som myggen tycker om.

Vad som händer idag vet jag inte, det verkar vara molning och lagom varmt ute, så kanske ska försöka få med min make på en liten promenad i friska luften? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: