1 Månad

Tänk att för en månad sen gick vi ut från kyrkan, som nygifta. Det känns som det var igår, samtidigt som det känns som det var flera år sen det hände. Men ändå har jag inte riktigt vant mig vid att jag är gift och heter Gaines och inte Lundqvist, känns fortfarande overkligt. Men iofs hur lång tid tog det inte innan man förstog att man verkligen är förälder? Om man ens fattar det nu.

Idag bad jag snällt om en sovmorgon när Nikita vaknade runt 8, kollade aldrig på klockan men tror det var nått sånt. Hon var hungrig då och somnade med tutten i munnen, så jag sov också och vaknade lite innan 11 av att Nikita river och nyper mig i ansiktet :)

Igår var vi ute nästan hela dagen, men det var så varmt så man var helt slut i kroppen sen. Jag orkade inte göra någonting förutom vara orolig för att Nikita skulle bli för varm. Hon fick bada 2 gånger igår, en gång hemma och på kvällen fick hon bada med Melvin i badkar för första gången. Men hon tyckte nog att de va för kallt så hon ville inte bada länge.

Hon fick sova naken några timmar igårkväll också. Och till slut vart jag lite för orolig så hämtade henne och la henne på mig för då kunde jag känna hela tiden om hon vart för varm eller kall, mysigt var det! Men som hon växer, nu får hon inte alls plats på magen längre utan benen ligger långt utanför, min lilla plutt :( Jag vill ha en bebis, en liten liten bebis. Jag vill ligga på bb med en helt nyfödd liten plutt.

Andrés 2 jobbarkompisar har precis fått barn, ena fick igår. Och jag är jätte avundsjuk, vill också ha en liten ju. Men det tar ju en timme så är hn lika stor som Nikita ändå. Men jag ska försöka vänta, andré vill inte ha en bebis till nu iaf så måste väl övertala honom först :)

Nu ligger Nikita och tränar att gå upp i krypställning, hon lyfter hela rumpan upp i vädret men då håller hon inte upp sig med armarna, och tvärtom. Jag vill att hon ska krypa nu! :)

Kommentarer
Danil Skrev:

Tänk så tiden den går men e såå jappy for u!!!

2010-07-05 @ 12:40:09
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
ANGELICA Skrev:

men ååh va söt! :)

2010-07-05 @ 13:34:30
URL: http://fleratimmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: