Nitro, min lilla bebis



Varför kan du inte alltid vara såhär istället? Vill egentligen inte göra mig av med min bebis. Men har inget tålamod när han gör saker han inte får. Och vi har planer på en ny soffa, och hur roligt är de när han kommer ha sönder den direkt? Hon som sagt att hon vill ha Nitro, jag hoppas hon inte läser min blogg, då kommer hon nog ångra sig :) Haha. Men han är hur fin som helst, och jag tror han kommer lugna ner sig om man kastrerar honom och låter honom gå ute istället. Har funderat på att låta honom bli utekatt, men så centralt som vi bor kommer han nog bli överkörd eller tagen av någon annan direkt. Han är ju inte speciellt försiktig heller och jag vet inte vad jag skulle göra om man hitta honom påkörd heller.. Men kors i taket, idag har han inte hittat på nått bus, inget alls? Är du sjuk Nitro?

Kommentarer
Sandra L Skrev:

Hej !

Jag tror nog du kan släppa ut din katt oxå.

Våran lilla katt (den grå svarta lite mindre) är 8 månader och går ute jämt och har klarat sig bra och utan slagsmål med dom andra två här så jag tror gott du kan släppa ut nitro oxå !



De ända som bråkar är våran hel vita och grannens svart vita de andra är helt lugna mot varandra och leker tom endel och dom håller sig mest på parkeringen eller på andra sidan vägen som går ner till allhamra !



Kram Sandra Linder på nedre våningen !

2010-02-18 @ 13:32:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: