Nitro, j'vligt billig!

Varje gång jag säger till André att Nitro har blivit bättre och lugnat ner sig, blir han jätte jobbig igen och gör saker han inte får. Och igår kväll när vi gick och la oss sa jag att "det är ju bra att katterna inte varit i spjälsängen, iaf inte vad vi vet". Jo men det skulle jag inte sagt, inatt när jag ammade Nikita hörde jag nått från spjälsängen, en överdrivet busig Nitro, som har legat där när Nikita låg där. Då vart jag arg så han flög ner. I morse när jag gick upp har han varit uppe på skötbordet och hämtat Nikitas nalle och lekt med. Så idag har jag inget tålamod till honom! Så ska vi gå igenom igen om vi ska ha kvar honom eller inte, jag börjar tjuta av mina hormoner och vill ge honom en chans till och han kommer göra samma sak igen. Men jag kan inte göra mig av med honom, även att jag vissa dagar vill slänga ut honom genom fönstret.

Och han kräver väldigt mycket uppmärksamhet. Men nu när jag har Nikita i famnen och han hoppar upp knuffar jag inte ner honom. Men han försöker gå på henne och det får han inte, men han får lägga sig brevid. Och minst 1 gång om dagen när jag lagt Nikita ropar jag på honom och sitter och kelar med honom för att ge honom uppmärksamhet, men det räcker tydligen inte.

Så någon som vill ha en katt, för idag är han billig!

Kommentarer
Thakock Skrev:

Akta bara så inte hon blir allergisk när du har han så nära. =/ Jag är själv katt allergiker nämlingen och det är inte kul. =/

2010-02-07 @ 15:07:19
URL: http://briadlover.blogg.se/
Fru Evelina Skrev:

Åh inte roligt att ni brottas med såna tankar...

Men visst är han jätteliten?

Mycket kattungehormoner i honom också så han BLIR säkert lugnare och snällare :-)



Kramar

2010-02-07 @ 21:37:00
URL: http://happilyeverafter.se
Anonym Skrev:

söt :D

2010-02-08 @ 17:38:45
URL: http://liivahliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: