Nitro, både brevbärare och barnvakt

Så fort posten kommit springer han ut dit först o ska kolla, varje morgon. Ska bara försöka lära honom att bära in posten också :)

Och nu förut när Nikita låg i våran säng så vakna hon och gnällde lite försiktigt då hoppa han upp till henne och la sig brevid henne. Precis innan hade han suttit här och kelat med mig men så fort hon börja gnälla var det Nikita som gällde :) Det känns skönt att dom vet att dom inte får vara i spjälsängen, annars hade jag nog inte kunnat sova med henne där. Sen Nikita föddes har dom inte varit där någon gång och det känns skönt.

Dom fick inte va i spjälsängen eller vagnen när Nikita låg i magen heller, men dom brukade hoppa upp dit ändå. Men tror dom märker att Nikita är värdefull för mig, det märks på dom. Nu har prinsessan somnat på mitt bröst igen, ska se om jag får lägga ner henne eller om hon vaknar då.

Kommentarer
Thakock Skrev:

Vilken busig katt! =D

2010-02-04 @ 12:14:11
URL: http://briadlover.blogg.se/
emma Skrev:

Låter som en riktigt myskatt :)

Ja hoppas hon väljer att titta ut idag :D min syster fyller 17 idag och vill väldigt gärna att hon ska titta ut idag :) men sannolikheten är nog inte så stor ¨



kramar

2010-02-04 @ 12:22:04
URL: http://emmakri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: