Mjölktänder?

Har katter också mjölktänder? Tror Nitro håller på att tappa en tand, han dreglar och tuggar på nått hela tiden, men kommer inte åt att se nått. Just nu ligger han på mig och snuttar och helt plötsligt stannar han upp och försöker tugga igen och man verkligen ser hur irriterad han blir. För jag vet att hundar har mjölktänder, så katter borde ju också ha de :) Lille pojken börjar ju bli riktigt stor nu. Könsmogen och allt, och växer gör han verkligen! Hans klor växer också som ogräs, tycker jag klipper dom hela tiden men dom växer ut snabbt igen!

Nitro har börjat lägga sig vid stumpen mer och mer. Förut busade han bort stumpen och snodde hans plats, men nu lägger han sig brevid eller bakom och lukta honom i rumpan :)




Och stumpen bryr sig fortfarande inte om Nikita. Jag la henne brevid honom i sängen förut när jag skulle klä på henne och han bara kollade lite lustigt på mig, lukta lite på henne och sen sov vidare. Min lilla, stora pojke.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: