vårdcentralen

Idag blir det vårdcentralen igen, plutt är fortfarade inte bra i magen och vill knappt äta. Inatt när jag tänkte gå och lägga mig vid 1 vakna Nikita och hade jätte ont i magen, jag fick vagga och massera hennes mage i en timme och 2 blöjor senare somna hon. Varför måste just hon vara sjuk, och inte bara någon dag utan hon är på 4e dagen nu. Hon kommer ju ha gått ner som f-n tills imorgon då vi ska ner och mäta och väga igen. Men hela min kropp säger att vi kommer få åka in med henne och ge henne dropp.

Hon är mycket slöare än vanligt, men leker gör hon iaf. Men hon sitter ner och förflyttar sig knappt alls, vilket hon alltid gör annars, då är hon överallt samtidigt! Får fortsätta tvinga i henne vätskeersättning och morotsdryck och försöka få i henne lite mat.

Vilken matblogg jag har fått helt plötsligt, det trodde jag aldrig faktiskt, men har man en matstrejkande tjej hemma så blir det visst så ;)

Kommentarer
Thakock Skrev:

Naww, stackars liten! =(

2010-12-20 @ 10:46:50
URL: http://briadlover.blogg.se/
Louise Skrev:

Stackar liten. Inte kul när dom är sjuka

2010-12-20 @ 19:04:20
URL: http://forbiddenrage.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: