Usch för denna natt

Svårt o somna igårkväll, inget ovanligt alls. Nikita som senaste tiden vaknar vid 9 vakna vid 6 och var hysterisk, hon skrek och skrek och skrek och skrek och slogs med armar och ville bara ha tutten, men jag skulle ligga på ett speciellt sätt också, hela kroppen värkte och minsta rörelse börja hon panikskrika, 1 timme höll hon på så och jag trodde jag skulle dö av trötthet. Vid 7 somnade hon iaf om och sov till 9. Hon var också jätte gnällig igår och väldigt klängig hela tiden, verkade ha ont så hon fick en panodil och alvedon på tandköttet, en stund senare va hon hur glad som helst så vet inte om det är nya tänder på g, eller om de bara är dom andra som gör ont när dom växer.

Nikita är ganska snål med både pussar och kramar, när hon väl pussas eller kramas så värmer de verkligen hela hjärtat. Men igår, då både pussar hon och kramar docka. skruttunge! Hon säger inte hej så ofta heller, och vinka bara när hon själv vill. Men idag när vi gick upp och hon fick syn på stumpen, då sa hon hej flera gånger och vinka för fullt, haha! :) Och i denna stund sitter hon och drar upp min tröja och blåser på magen så de blir pruttljud, haha en riktig liten busunge vi har :)

Kommentarer
Thakock Skrev:

Usch, då blev det ingen bra start på dagen då.



Naww, såå gulligt!

2010-12-07 @ 12:59:00
URL: http://briadlover.blogg.se/
W- ung 3 barnsmamma & fotograf Skrev:

ojdå, det lät som tänder. tjejen varit likadan .

hur ofta ammar du nu?



Jag gav kevin allt från 8 månader faktiskt, men det beror på barnet också, gillar hon det är det ju bara bra =) jag vågar dock inte testa på min tjej för hon haft kolik, vet inte hur hon reagerar på det. men tänkte testa smått vid 9 månader. =)



kramar

2010-12-07 @ 21:13:08
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/
W- ung 3 barnsmamma & fotograf Skrev:

okey! får du inte blickar av folk när du berättar att du ammar fortfarande?

vissa har ju en väldans invändning mot sånt.



hihi tack =) me too , väntar bara på att barnet ska ploppa ut så jag kan göra min mag tatuering.



kramar

2010-12-08 @ 07:57:27
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/
sara - mamma till wilda Skrev:

Det är visst inte alltid lätt att vara mamma =)



Tack för din kommentar. Känns bra att veta att man inte är ensam =)

2010-12-08 @ 10:13:52
URL: http://saratilling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: