Tillbaka?

Nikita vaknade för ungefär 1 timme sen, men vi låg och drog oss och mös i sängen till 9 :) Skönt att man fortfarande kan göra det, men när hon inte vill vara kvar längre försöker hon klättra ner eller så försöker hon klättra över mig.

Det verkar som det är tillbaka på Nikita igen, om det ens försvann. När vi varit öppe i 10 minuter hade jag redan bytt 3 fulla bajsblöjor, fluffan då :( Men hon verkar inte hängig eller ha ont så det är ju tur de.

Helt otroligt, jag har helt tappat bort min borste! Nikita har fått leka med den, men jag vet inte om det var då den försvann? Helt spårlöst, har letat överallt i hela lägenheten, hur är det möjligt? Så jag har inte kunnat borsta håret alls utan får sitta och re ut håret med fingrarna :) Hon har även lyckats tappa bort min favoritpenna, helt spårlöst borta den också. Skitunge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: