Sökt jobb

Puh, idag har jag ringt och ringt, försökt få tag på mina betyg och ringt. Pratat med en del väldigt otrevliga människor, men inte fått tag på mina betyg. Synd att jag inte brydde mig ett skit om dom när jag hoppade av skolan, men vadå det enda som fanns i mitt liv då var min bebis i magen, att börja plugga eller jobba fanns liksom inte i mitt liv. Och allra helst vill jag gå hemma mycket längre, men vi har inte råd med de, tyvärr.

Men jag fick tag på dom till slut, och lämnade cv, så dom skulle höra av sig om dom behövde en vikarie kvällar eller helger, perfekt! Får väl ringa igen om ett tag om jag inte hört nått :) Skönt det ska bli att få semester sen, men oj vad jag kommer sakna Nikita, börjar redan få lite ångest faktiskt.

Snuttan sover, igen. Och så trött hon var, hon sov inte alls länge förut, utan vakna av en bajsblöja. Senaste 30 minuterna var hon omöjligt, bara skrek och gnällde hela tiden så hon fick gå och sova igen, jag slumra till jag också ;) Men ligga på en nallebjörn med en unge på magen var inte sådär jätte bekvämt så jag vakna nästan direkt igen.

Nikita verkar må bättre och bättre, jag får knappt i henne någon mat, men mer än innan. Ost och julskinka äter hon, äpple vill hon inte ha, det slänger hon ner på stumpen istället :) Men jag får i henne vätskeersättning, som hon nu tycker om, om hon får dricka ur sugrör. Och ger henne morotsdryck, äppledryck och grädde flera gånger i timmen också. Och hon är lika pigg som hon brukar och kissar som hon brukar, så hon är nog nästan frisk iaf :) Sköönt :) Undrar bara hur mycket tösen gått ner i vikt nu, tror inte hon gått upp nått eller stannat, utan hon har nog minskat på vikten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: