Sin första teckning

Åh så sött, jag la fram ett papper och gav Nikita en penna mest för att se hur hon reagerar, jag trodde hon skulle slänge ner pappret och stoppa pennan i munnen, men nej hon drar pennan fram och tillbaka över teckningen, med 3 olika färger, en i taget :) Men när hon målat färdigt var pennan påväg in till munnen, såklart!


Man ser knappt nått, men man ser några streck iaf :)
Jag hjälpte inte till med pennan en enda gång, bara att ge henne den i handen :)


Igårkväll var de såå mysigt, vid 17.40 somna Nikita på mitt bröst, och det var så mysigt så jag kunde inte väcka henne, hon fick sova på mitt bröst en hel timme, och när hon vakna va hon hur mysig som helst och bara låg där och mös med mamma :)  Så hon fick gå och lägga sig vid 20 igår, och hon sov till 9.30  :) Så skönt att hon börjat sova så mycket! Trots att tänderna verkar jävlas med henne igen, förut var hon otröstlig så hon fick alvedon på tandköttet och en stund senare var hon glad som vanligt! Tycker mig se nått på nedre tandköttet också, får väl se om det tar lika lång tid att spricka igenom igen.


Fluffen ligger och sover med tutten i mun :)

Nyvaken och gó!


Gårdagens Nikita, kom på att jag hade den klänningen som Nikia fick av sin mormor när hon va typ 3 månader, storlek 74, men den satt ju perfekt på min lilla tjej :)


Knasunge ♥



Peka har hon börjat göra, framförallt mot Stumpen :) Och häromdagen när Stumpen var ute på balkongen och Nikiita skulle äta satt hon och kolla ut genom fönstret och fick syn på stumpen, och blev jätte glad och satt och peka och sa titta flera gånger. Sen titta hon på va jag styrde med och några minuter senare frågade jag vart är katten, och hon direkt pekar ut genom fönstret! Min smarta lilla unge :)



Kommentarer
Thakock Skrev:

Så gulligt!



söta bilder! =)

2010-12-15 @ 12:37:04
URL: http://briadlover.blogg.se/
Zandra Skrev:

Haha! Visste heller inte att jäst kunne dö.

Men idag ble dom bra :D



Ja, de kan du få göra :P



Kram

2010-12-15 @ 17:48:13
URL: http://zandraaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: