Så älskad från första stund

ÄNTLIGEN sitter den öppe, jag köpte den när Nikita var nyfödd, hon va nog inte ens en månad! Och jag har längtat efter att få sätta upp den men visste inte vart. Om man sätter den på tapeten kan tapeten gå sönder när man tar ner den, känns inte bra när det va nytapeserat, andré ville inte ha den på dörren just för den skulle komma i hallen då, men vi har alltid hennes dörr öppen, och är den stängd så visar de att det är hennes rum, och hon är verligen ÄLSKAD, och har varit sen allra första stund! Redan innan hon flyttade in i min mage ville jag ha henne, och jag hade ingen aning om att man faktiskt kunde älska sååå mycket!


Före..



Och efter.. Jag är supernöjd!
Lite sne men det gör absolut ingenting! :)


Kommentarer
Fridasara Skrev:

Vart har du köpt den där extremt snygga texten på dörren? Känner att jag bara måste ha likadan! Kram

2010-12-16 @ 10:07:32
URL: http://www.fridadolfsson.devote.se
W - ung 3barnsmamma & Fotograf Skrev:

jaså, kan det förstöra tapeterna? vi har en sån där fast annan text , men vi har inte satt upp den en för vi vet inte om vi ska flytta till större.



hihi ja det var super mysigt att se dem två, dom gosar alltid sådär och pussas osv. =)



haha jaha, hihi jag kan ha bra råd ibland =)



jo med kevin fick jag runt tuttarna för fasiken dom var ju större en andra gången , helt galet. hihi, ja det är påfrestande att kroppen töjs ut och blir mindre töjs ut och blir mindre hela tiden, avskydde bristningarna. använde du någon kräm då?? använde rejinee som hjälpte till bristningarna på höften, skit bra =)



hihi ja den minns man nog, hade samma efter att pixie kom. fan så jag hatade den lilla degklumpen som bara var där och inte gjorde nytta ;p

hur mycket gick du ner efteråt ??



vägde 53 kg innan kevin , när han kom gick jag ner till 47 , tokigt !! gick aldrig upp tills jag vart gravid med tjejen efter henne stannade vikten på 52-53 hela tiden skönt ! =)



kramar.

2010-12-16 @ 10:11:14
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/
Zandra Skrev:

Jättesnyggt!!

2010-12-16 @ 13:51:06
URL: http://zandraaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: