Plutt

Dumma mamma som inte kan hålla sig ifrån nötterna, måste hon reagera på precis alla nötter? Jordnöttsringar kan jag äta utan att hon får utslag, men alla andra nötter får hon utslag om jag ätit mer än typ 5 st. Jag tänkte faktiskt inte alls på att det var nötter i toffifee, men när hon sen fick små röda utslag, inte så mycket men lite, så kom jag på det. Ont och helt slut sen gårdagen är hon också, svårt att komma till ro och vakna om och om igen. Till slut tyckte jag så synd om henne så hon fick somna bredvid mig i soffan.


Min tjej just nu, älskade lilla plutt!


Snuttan tidigare ikväll, hon ville hellre titta på sina nya leksaker än o sova. Men klockan va inte mer än 20 :)

 
Pyamasen fick hon av min farmor igår, jag som inte tycker om hello kitty, men den var faktiskt riktigt söt, och hon är i behov av pyamasar eftersom hon inte haft någon sen hon va 2 månader :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: