Ökat!!!

Jag fick en chock, vågen visade ju fortfarande mer än 8 kg, det trodde jag aldrig! 8120g väger liten nu, hon hade iaf ökat 70g och jag var helt säker på att hon gått ner ännu mer. Men hon har ju säkert gått ner 150-200g i vikt eller så, eftersom hon brukar gå upp ungefär 200g :) 73cm kort är hon nu!

När vi var där nere och skulle precis gå in ringde min lillebror william och undra om han fick komma till mig, så påvägen hem gick vi och hämtade honom. Helt underbar mot Nikita är han, Nikita är en helt annan unge! Hon är svintrött egentligen men hon bara skrattar, och busar och leker, med william. Hon vill inte ens komma till mig! :) Hon smågnällde lite så jag tog upp henne eftersom jag vet att hon är trött, men hon skulle direkt till william. Hon var inte ens blyg när vi kom innanför dörren utan hon skulle leka med honom direkt! :) Jätte sött är det verkligen! Och se henne så glad, hela tiden! Lyckorus!! :)

Vi har bakat sockerkaka, eller mest jag medans william lekte med Nikita, jag fick till och med diska utan att ha Nikita gnällandes vid benet, trots att hon var vaken. Jag sa till mamma att jag kommer kidnappa william, han får flytta hit istället ;)

Vet inte riktigt hur sockerkakan kommer bli, verkar som det är för mycket smet för det rinner över massa smet nu när den står i ugnen, men smeten fick iaf godkänt av william :) Har aldrig bakat sockerkaka förut, är inte så mycket för att baka heller, men eftersom alla småsyskonen gillar att baka och mamma aldrig har tid så får dom komma hit och baka ibland :)

Kommentarer
Thakock Skrev:

Vad bra!



Naw, så roligt att hon tycker om att leka med honom =)



Sockerkaka är gott...antagligen har du för mkt smet i. =)

2010-12-22 @ 14:57:27
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: