Nyklippt och nyfärgat

Redan tröttnat på det bruna håret, och så tråkigt att få en blond ful utväxt efter bara några dagar. Och jag visste att jag snart skulle bli blond igen ;) André tyckte inte alls jag skulle bli blond igen, men jag lyssnade inte :) Däremot har jag alltid annars försökt få det så vitt som möjligt, denna gången valde jag mer en naturligt blond färg. Men var tvungen att bleka det först, tills mitt hår blev gummi! Jag trodde jag skulle tappa allt mitt hår! Jag sov med hårinpackningar varje natt, 3 nätter och nu la jag i en toning. Blev nöjd än så länge iaf, håret har inte riktigt torkat än. Och sen ska jag lägga i blonda slingor, men det väntar jag med så håret får vila.

Jag lyckades även klippa mitt hår, själv och bli nöjd! Hur bra är inte det? :) Jag klippte kanske bort 5-10 cm och klippte upp det mer, mest för att klippa bort tuggumihåret jag fick efter blekningen. Det var meningen att min mor skulle klippa håret, men hon kunde inte ikväll så vi skulle tagit det imorgon, men jag stog inte ut med mitt svintohår :) Bild på håret får komma imorgon när jag fixat det lite :)

Kan inte förstå att det imorgon är sista dagen på 2010, vart tog detta året vägen? Det absolut bästa och lyckligaste i mitt liv, ska imorgon göra en årsredovisning hade jag tänkt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: