Nybadad

Jag har löst problemet, Nikita har verkligen blivit livrädd för badkaret, även när jag badar med henne sitter hon fastklistrad på mig och skriker om jag bara rör mig lite, hemskt! Efter en liten stund märker hon hur skönt det är att bada, men innan dess är det verkligen panik. Är vattenkranen på inne på toan när vi går in börjar hon skrika och klamra fast sig på mig.

Men idag kom jag på lösningen, bada henne i badbaljan på diskbänken. Visst var de lite läskigt i 2 sekunder, sen var de bara kul och sitta där och plaska, och jag kunde samtidigt ta dagens disk, hur smidigt som helst ju! Och jag slapp en unge klängades och gnällandes vid benen. Hon badade läänge idag till och med så hela hennes fötter blev små russin :)


Har hon inte bara världens vackraste nacke? Hur mjuk som helst och man kan inte låta bli att nyypa :)


Hon sa "titta" precis när jag tog kort :)


Tänk om man hade så blankt och mjukt hår :)


Jag har den vackraste ungen som någonsin funnits, åh vad jag älskar dig min fina fina underbara dotter! ♥


Kommentarer
Thakock Skrev:

Nej så söt hon är!



Verkligen smart ide! När vi var små satte mamma oss i vasken faktiskt. =)

2010-12-14 @ 18:04:42
URL: http://briadlover.blogg.se/
Cicci - Mamma till lilla J Skrev:

Jisses vilken sockersöt tös hon är! hur gammal är hon? hon ser ut som i ålder med min lilla J :o)

Går hon än?



Ack så mysigt det är när man ser sina barn plaska i vattnet, supernöjda!



Joline har alltid älskat att bada.

Fast minns första gången som igår. Då skrek hon rakt ut, lät som vi gjorde henne riktigt illa.. men tro fasn de när hon någon vecka innan kommit ut ur en VARM miljö i mammas mage :o) hihi



Kram på er!

2010-12-14 @ 23:05:52
URL: http://ceciliahansen.blogg.se/
W - ung 3barnsmamma & Fotograf Skrev:

Vad fin hon är , hårspänne och allting =) , Jag hade också det problemet men så fort jag köpte badbalja så ville hon bara bada haha.



jäpp det får hon göra när hon börjar på dagis, när tänkte du sätta in henne där? =)



glömde svara, jag fick små bristningar på höften med kevin och rumpan, sen fick jag små bristningar på andra höften och låret med pixie annars har jag inga som tur är ! smor in med mandel olja och mamma barn oljan speciellt efter duschen. =)



Tack fina du ! tycker du är minst lika fin, du verkar inte heller ha problem med vikten ??

hihi ja tjejer vettu, ska lägga på sig överallt haha.



Sådär var min kille också han började dra sig fram tidigt, han var snabb i motoriken och är det fortfarande. vet inte om jag håller med om att tjejer är snabbare en killar oftast. tror det är upp till var och en i sig, hur lång tid dem vill ta på sig. =)



kramar.

2010-12-15 @ 08:23:27
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: