mm.. grädde!

Ja min älskling tycker om grädde! Hon har ätit typ sådär 15 teskedar grädde bara sådär, och hon kunde äta ännu mer men ville inte riskera att hon skulle spy upp allt då, men det är ju jättebra! Hon har inte ätit knappt nått alls idag heller, sammanlagt under dagen blev det kanske 2 TESKEDAR mat, under hela dagen. Hur kan hon ha fått tillbaka sin energi? Jag fattar inte!


Det var även grädde på golvet! :) ♥


Igårkväll fick hon vispad grädde, vilket var roligare o leka med än o äta, men lite fick hon i sig igår också!

Helt bra i magen verkar hon inte va men det är betydligt bättre och hon har tillbaka energin. Men jag fortsätter ge henne vätskeersättning och även morotsdryck så hon får i sig nått. Men det är inte alls populärt så jag får ta upp det med ett sugrör och släppa det så långt in i munnen som möjligt så hon sväljer på en gång. Men det känns jätte hemskt o göra det, men det är ju för hennes bästa och för hennes skull jag gör det.

Nikitas mormor var här en stund förut, var väldigt längesen sist! Ja okej någon vecka men det kändes som väldigt länge :) Vi ska dit imorgon och hjälpa till o baka (äta) julgodis ;) Inte Nikita dock, men hon får de i andra hand sen genom mjölken ;)

Jag har eller ja håller på att göra iodrning i Nikitas rum, det verkar som det blir bra! Måste ju ha plats och ställa hennes 2 stora klappar, en julklapp och en födelsedag :) Bild på det kommer nog upp i morgon :)

Kommentarer
Thakock Skrev:

Vad lycklig hon ser ut med all grädde omkring sig! =P

2010-12-20 @ 09:51:58
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: