Mitt stackars älskade hjärta! :(

Fy vad jag önskar att jag kunde byta kropp med Nikita just nu! Hennes mage blir bara värre och värre, de lilla man får i henne kommer ut efter bara någon timme och igårkväll bara skrek hon för hon hade så ont i både mage och hennes röda lilla rumpa. Jag fick gå och bära och vagga henne i 1½ timme igårkväll, satte jag mig ner börja hon skrika, fy som jag tyckte synd om henne. Och när vi fått i henne lite bröstmjölk som hon knappt alls fick i sig, då spyr hon som världens fontän.

Vi va på vårdcentralen idag och fick några tips, vi ska försöka få i världens kräsnaste unge vätskeersättning, det kommer ju säkert gå bra. Hon verkar ju iaf tycka om morot så vi köpte morotsdryck och ska försöka ge henne vätdskeersättningen med den. Nej att de kunde göra så ont för mitt lilla hjärta hade ont visste jag inte.

Hoppas sååå mycket att det gått över tills hon vaknat, hon somnade precis helt utslagen efter en väldigt orolig natt med många blöjbyten. Och just magsjuka som är det värsta som finns, jag hatar o va magsjuk så jag tycker såå synd om min lilla bebis :(

Kommentarer
Thakock Skrev:

Men stackars liten! Vinterkräksjukan eller?



2010-12-18 @ 13:58:03
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: