Kramgo unge

Nikita har blivit så himla mysig, mot mig :) Precis varje gång jag tar upp henne får jag världens kram, det finns ju inget mysigare, igår fick jag dessutom en puss utan att be om en, värme i hjärtat! När hon är helt nyvaken kan hon kramas i flera minuter, hur underbart och mysigt som helst!

Hon har också börjat ge mig saker om jag ber henne. Hon slängde ner tv dosan på golvet igår och då sa jag får mamma den, då la hon den i min hand och såg jätte stolt ut, hon gav mig saker från golvet idag med, sötungen :)

Gå hemma vill hon inte göra, så fort vi är hos någon annan vill hon gå och hålla i ena handen hela tiden, men hemma så fort man försöker tar hon ett par steg sen sätter hon sig ner och kryper istället. Så vi får väl åka till andra hela tiden så hon börjar gå snart ;)

Flera tänder verkar vara påväg upp, men det har det verkat som länge. Nikita är riktigt gnällig emellanåt och hon gnuggar över tandköttet jätte hårt mot allt. Stackars plutt, inte lätt o få tänder ju.

En liten uppdatering, nu får jag inte skriva mer för lilla hjärtat :)

Kommentarer
Thakock Skrev:

Så roligt att hon går mer och mer. =)

2010-12-29 @ 13:43:49
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: