Klättra upp i soffan

Idag kom Nikita på tekniken att komma upp i soffan, med hjälp av skivan på mitten av bordet, där hon alltid kryper emellan. Och hon som inte skulle lyssna igår när hon va för nära kanten så hon ramla ner från soffan, men till slut lär dom väl sig?


Nyss kommit upp för soffan, hon sitter som sagt aldrig stilla ;)
Tänkte att jag skulle ta en bild när hon va påväg upp men det hann jag inte ;)



Igårkväll var Nikita så trött och gnällig så hon fick lägga sig vid 19 igen, somnade nästan direkt och sov till 8.30. Det är stor skillnad på när hon somnar 19 än när hon somnar 20, mycket skönare när hon somnat vid 20 ;) Misstänker flera tänder, hon är såå gnällig, hela tiden, dålig i magen, äter knappt, klänger hela tiden och biter ivrigt i allt som kommer nära hennes mun. Men jag ser inte om någon är påväg upp än.

Jag fick inte en till kväll med andré i vardagsrummet, han satt och försökte fixa datorn hela kvällen, och det verkar som det är grafikkortet som det är fel på, lagom såhär innan jul och jag inte har någon inkomst alls längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: