Julafton 2010


Jag och Nikita igår



Vackra Nikita



Mata dockan som hon fick av Natalie på morgonen :)




Ville inte hälsa på Lotten :)



 Faster Janine hade ju ett roligt halsband så där gick det bättre :)




Nikitas faster och kusin, så fina!


Dukningen innan den goda maten serverades



Tomten var ju inte alls snäll tyckte nikita, han var jätte läskig och hon var verkligen livrädd :)


En läskig tomte som delat ut fina julklappar


Hon var knappt intresserad av paketen alls,



Innehållet var mycket roligare :)


Min stiliga man och Nikita fina pappa :)


Nikita fick öppna det största paketet och det enda hon hjälpte till att öppna :)





I den låg en rosa drake med ett bollhav i magen, underbar!
(Jo jag kanske tycker om att städa upp bollar hela dagarna;)--)



På kvällen hos mamma, min man, min bror, min dotter, min mamma, min bror, en till bror som inte syns, och Jerry :)


Kommentarer
Thakock Skrev:

Jätte mysig bilder!Och vad rädd hon blev =P

2010-12-27 @ 15:14:53
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: