Jay Smith

Ah hur underbar vän har jag inte? André är nere och handlar och kommer hem med ett paket till mig, från Natalie, med skivan Jay Smith i! :) Överlycklig! Den skivan kommer gå varm här hemma, dygnet runt, typ!


Kärlek!


Varit en väldigt känslosam dag, och väldigt overkig. Det är 4½ år sen jag såg henne sist, vi tappade ganska snabbt kontakten och fick kontakt med henne igen för ungefär 1 år sen, vi båda var gravida med flickor i magen. Hennes dotter skulle födas 21 januari, min 1 februari, Nikita tittade ut 20 Januari och Juva 5 Februari, så dom bytte månad att komma :) Jag tyckte de va hur kul som helst att just vi skulle få barn typ samtidigt, tråkigt att vi bor så långt ifrån varandra bara. Men idag kom hon hit, hon kom och träffade mig och min dotter! Tråkigt nog var inte hennes dotter med, men dom kommer träffas o leka dom med någon gång! :)

Tyvärr kunde hon inte stanna så länge, och va hemskt det kändes att hon skulle åka ifrån mig, när vi inte setts på så länge. Vi bodde under samma tak i över 1 år, vi var som syskon, allra bästa vänner. Hon satt och busa och lekte med Nikita, och hon har nog aldrig skrattat så högt, och framförallt inte framför någon hon inte känner, åh vilken känsla! Fick en fin bild på dom, Nikita ser väldigt.. skeptisk ut, men hon var glad nästan hela tiden annars :) Det är så overkligt, har hon verkligen varit här? Jag kan inte riktigt fatta!


älskade Lina, med min älskade dotter ♥


Kommentarer
Natta Skrev:

Såklart! Nån julklapp måste du ju få, så underbar och bra vän som du är :) <3 ÄLSKAR DIG!

2010-12-31 @ 14:06:57
URL: http://kattmyntan.blogg.se/
Lina Skrev:

Såå underbart att få träffa er äntligen! Du fanns alltid i mitt hjärta trotts avstånd o dålig kontakt.. Du kommer alltid att vara min bästa vän! <3

2011-01-02 @ 17:33:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: