God morgon

Jag valde rätt morgon att låta andré få sova ut, i fredags gick vi upp båda för att gå till öppna förskolan och igår sov jag, idag vaknade jag vid 9, gick upp och kissa och la mig i sängen igen och trodde Nikita skulle vakna, jag somnade visst om och vaknade 10.15! :) Det var många månader sen hon sov så länge, och så sköönt! :)

Sent i gårkväll började jag stääda vardagsrummet, det är lite roligare o städa på kvällarna när Nikita sover, så det är städat till morgonen iaf. Nu syns de knappt att jag städat med Nikitas leksaker överallt och kuddarna som ska ligga på soffan ligger på golvet, busunge! På dagarna ser de inte ut som jag städat efter 10 minuter, då har Nikita lyckats dra ut allt överallt igen!

Klättra mellan bordet gör hon ofta, om man märker att det är tyst en längre stund så ligger hon där, eller såklart gör bus! Men nu har hon iaf lärt sig ta sig ner också :)

Just de, inatt drömde jag om att Nikita lärde sig gå, hon tog många ostadiga steg efter varandra och sen kunde hon gå, det var en magisk känsla, och jag tror de kommer va ännu häftigare när det verkligen händer! Tänk att lära sig en sån stor sak att gå, och ändå på så kort tid in i livet!

Kommentarer
Natta Skrev:

Det där med att städa och att ungen river ut allt igen.. Det känner jag igen.

Igår städade jag vårat vardagsrum, sopade och höll igång trots ryggont.

Sedan så tog det inte lång tid innan det såg ut som innan igen, Robert såg t.ex inte på kvällen att jag gjort någonting, jag fick berätta det för honom.

Tråkigt när det blir så, men vad ska man begära från dom små? :)

2010-12-12 @ 10:56:03
URL: http://kattmyntan.blogg.se/
Thakock Skrev:

Såå spännande! Du måste filma när hon lärt sig =D

2010-12-12 @ 11:08:07
URL: http://briadlover.blogg.se/
Cicci - Mamma till lilla J Skrev:

Tack så mycket :o)

2010-12-12 @ 15:10:24
URL: http://ceciliahansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: