God morgon

Känns som grus i ögonen idag, så trött! Kunde absolut inte sova igårkväll, det var jätte varmt! Öppnade balkongdörren och stog där och svalka mig en stund och sen gick det mycket lättare att somna. Men klockan var då alldeles för mycket! Men andrés tur att sova idag, han lät mig sova tills jag vaknade av mig själv! Klockan 12, jag har fått vakna själv 2 gånger innan, men då har jag varit vaken en stund innan på morgonen, så det var sköönt! :)

Nikita vaknade med världens energi, hon satte på mitt bröst och hoppa, hon satte sig på mitt huvud och hoppa, hon satte sig precis över mitt huvud och peta i ögon, näsa och mun. Hon klättrade över mig fram och tillbaka. Visst brukar hon ha energi på morgonen, men inte sådär precis nyvaken. Jag vakna till precis när hon höll på att vakna och hon hade inte varit vaken länge när hon började busa runt :)

Idag är jag till och med så trött så jag dricker kaffe, drack kaffe på morgonen i helgen, men innan dess var den innan jag blev gravid sist!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: