Fredag med lång sovmorgon

Idag fick jag ligga kvar i sängen, vid 12 kom andré och Nikita in och väckte mig :) Det var skönt att få sova nästan 10 timmar en natt :) André hade gått och lagt sig vid 19 igår så han var nog ganska utvilad han också när Nikita vaknade efter 9 :) Jag märkte inte ens när dom gick upp, jag vaknade till när Nikita vakna och somnade om igen och en stund senare vaknade jag till och då låg inte dom i sängen. Och idag är det den bästa dagen på hela veckan, men jag som skulle städa igår hade inget vatten på hela dagen (8-16) så det blev det inget med, och fy vad handikappad man är utan vatten! Men idag tänkte jag ta och både dammsuga och skura golv, får ju passa på när andré är hemma och kan ta Nikita under tiden :)

Nikitas sovvanor ändras visst från dag till dag, igår vakna hon 9.30 och somnade vid 13, sov 40 minuter hon som sover minst 1 timme och sov inget på hela dagen och lyckades ändå vara vaken till 21. Medans idag vakna efter 9, somna 12.30 och sover än och klockan är 14.30 :) Men jag hoppas hon vaknar snart för jag börjar faktiskt sakna henne :)

Beställde julkorten igår så hoppas dom kommer nu i veckan så man kan skicka dom så fort som möjligt, har också gjort inbjudningskort till Nikitas 1års kalas som också ska skickas iväg snart. Hoppas verkligen dom blir lika bra framkallade som på datorn :)

Kommentarer
Thakock Skrev:

Så gulligt att du fick sovmorgon! =)



Ha en trevlig kväll! =D

2010-12-03 @ 16:20:25
URL: http://briadlover.blogg.se/
W- ung 3 barnsmamma & fotograf Skrev:

ohja gumman, dessa ändras hela tiden. =)



hehe det där har ingen betydelse faktiskt, bara myter visserligen kan man bli lite större med andra men inte alls stor skillnad, det beror mestadels på hur bebisen ligger. =) pixie låg väldigt utåt och det relaterade på att magen stupade redan i vecka 13 och jag vart stor som ett hus. medans kevin och denna ligger långt bak men ja är ändå ganska mycket större i denna vecka en vad jag var med kevin =)



det lutar nog åt det hållet hehe hon är smart din tjej, hon vet ! =)

jag har dock varit jätte sträng mot min tjej och visat att det faktiskt är mamma som bestämmer inte hon. =) sen får hon matstrejka bäst fan hon vill för jag vet att tillslut kommer hon ta det ändå, iaf flaskan har det varit så, men maten få jag dock lirka i henne genom att sysselsätta henne med någonting så gapar hon.



Jag håller med dig!! fullt ut !! hela min familj säger lika dant, det är helt sinnes sjukt att dom har fått sån stor makt att dom till och med slutat med flärsk i skolorna. grr blir så arg att veta vad barnen ska utsättas för.



kramar.

2010-12-03 @ 20:20:47
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: