fotografier

Lite snålt med bilder senaste tiden va? :) Min dator har varit segast i världen så det har tagit 30 minuter bara att få dit texten på bilderna, suck! Nu tar de väl ytterligare 30 min innan dom laddats upp också :)

Nikita tycker väldigt mycket om sin docka, och ska mata den med de mesta faktiskt, häromdagen var de en stor bodylotion hon försökte få in i munnen på dockan :)

Både pussa och bita dockan är mysigt :)


Hon har 2 småttingar där, men det syns bara 1 :) Om ens de, den är inte stor :)


Nikita och stumpen leker i "kojan" man ser bara stumpens läskiga öga på bilden :)

Ett par bilder när vi bakade pepparkakor, det gick utan vatten! :)

Här visar Mirandra upp pepparkakorna innan dom ska in i ugnen :)




Och en nyvaken pepparkaksmonster, jag fick inte ha en enda pepparkaka för mig själv, alla skulle hon ha! Sammanslagt fick hon nog i sig en hel stor pepparkaka :)


Såhär låg snuff innan läggdax, goa unge ♥


Kommentarer
W- ung 3 barnsmamma & fotograf Skrev:

åh vilka goa bilder på sessan!

haha vad gullig hon är som vill mata bebisen, hon blir en strålande mamma när hon blir äldre precis som du! =)

när fick hon dockan av er? i vilken ålder menade jag hihi.



Tack hjärtat! vilka underbara ord så värmande ! <3 jag tror inte man klarar detta på så kort tid om man inte har hopp och tro och målet är att fixa detta och inte ge upp.

jag ville absolut inte förlora mina tony det var bara en mardröm att jag skulle göra det, visste att det kunde gå snabbt, jag ville ha han för mig själv och leva det här livet lmed honom hur elak han än var mot mig och hur många gånger jag en hamnade i slagsmål med honom både som gravid och inte gravid så skulle jag tamefan fixa oss rena ! =)



Pussar och kramar vännen! <3

2010-12-06 @ 06:49:37
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/
Thakock Skrev:

Såå söta bilder! =)

2010-12-06 @ 07:45:16
URL: http://briadlover.blogg.se/
W - ung 3barnsmamma & Fotograf Skrev:

Naaw man kan ju inte låta bli att smälta när deras ögon lyser upp när dem vet att dem ska få någonting. hon kanske kan få en dockvagn eller liknande när hon fyller år så hon kan pyssla om bebisen också hihi =)

längtar tills min lilla tjej börjar leka med barbies osv.



jag vet inte hur jag står ut, har lärt mig att frysa ut sånt där och bara skratta åt det för att det ändå inte stämmer, man ska aldrig låta någon annan trycka ner sig.



puss och kram

2010-12-06 @ 10:28:58
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: