Ensam kväll

André åkte iväg på julbord vid 17 idag så fick en ensam kväll igen, men Nikita var iaf vaken till 19.30 idag så helt ensam var jag inte! Och hon är så himla go, på bara några timmar har vi busat, lekt och Nikita har lärt sig saker. Ligger jag på rygg på golvet tar nikita upp min tröja och "pruttblåser" mig på magen :) Och hon skrattar högt hela tiden, och det kittlas så mycker och så är hon så go så man kan inte annat än skratta, till och med till tårar :)

Sen har hon lekt med mammas gamla kortlek som låg på bordet, hon drog först ner alla kort på golvet, sen plockade hon upp dom igen för att kunna kasta ner dom igen, skitsött. Sen har hon lagt flera av korten i min julmust som stog på bordet, jag kunde inte annat än skratta då heller för de va bara för sött!



Sen har hon tagit sig ner från sängen, alldeles själv utan ens lite hjälp eller stöd och det gick hur bra som helst, därefter tog hon ett litet steg vid sängen, men inget "nu ska jag försöka ta ett steg" men ändå ett steg :)

Hon har börjat äta igen, mammas mat med ostsås och broccoli med potatis/makaroner har blivit en favorit, hon äter som bara den, och kommer de in för stor broccolibit spottar hon ut allt :)  Söta unge, hon tycker också om russin som hon äter massa ikväll av också!

Hon är jätte lätt att lägga, vi har fortfarande sagostund på kvällen och sen ska hon ha en hand på mig, helst hålla mig i handen, då somnar hon direkt, det började hon med för 3 dagar sen nu och hon somnar bara fortare och fortare, hur skönt som helst! Det värsta som finns är när hon är ledsen av olika anledningar, även om det bara är för hon inte vill sova.

Jag bara älskar min vackra underbara unge ♥

Kommentarer
Thakock Skrev:

Haha, vilken busunge som gör så med kortleken ;D



Vad bra hon äter litta bättre. =)

2010-12-04 @ 08:36:30
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: