Bloggtorka?

Hej, vi lever! Jag vet verkligen inte alls vad jag ska skriva om här längre, känns väldigt tråkigt för jag saknar min blogg. Tiden finns knappt alls då jag har en väldigt uppmärksamhetskrävande tjej här hemma, men hon har blivit mycket bättre, jag kan för de mesta lämna rummet utan att hon blir helt förtvivlad, vilket känns väldigt skönt. Men ska jag in på toan då är hon där nästan före mig, skitkul o va där inne med mamma tydligen ;)

Idag har hon gått och gått och gått, hur mycket som helst, och hållt i ena handen såklart. Hon är alldeles för feg för att släppa taget helt, men det kommer. Jag försöker locka henne till att ta ett steg men hon sätter sig direkt. Märker hon att jag försöker släppa taget då hon knappt ens stödjer sig mot min hand så sätter hon sig, men det kommer förhoppningsvis innan 1 års dagen, fast jag tror hon kommer va över 1 år när hon börjar gå, varför vet jag inte :)

Mata dockan är en favorit just nu, som hon utvecklas den där ungen. Frågar man vart munnen är pekar hon direkt på dockans mun, nu börjar vi träna in ögon och näsa, vilket också är munnen enligt Nikita ;) Hon pekade på min mun när jag frågade vart mammas mun är, så duktig är hon. Sötaste är när Nikita tar sin sked och stoppar den mot dockans mun och tuggar och gör smaskljud, jag tror jag dör varje gång för de är så sött! Hon är ju bara en liten bebis, ska väl inte förstå sånt :)

Sovrutinerna har ändrats, hon sover bara 1 gång om dagen som är mellan 20 minuter -2 timmar och somnar numera kl 19.00 på kvällen istället för 20.00 men ändå sover hon till 9 istället för 7-8 ;) Underbart!

Haft sitt första spänne i håret, hade hon häromdagen! Hur sött som helst, och som jag visste blev hon bara helt underbart söt! Jag vill köpa någon röd rosettspänne o ha till jul, jag kommer nog äta upp henne då :)


Och några bilder på tjejen som växer så det knakar och man hinner inte riktigt med


Nikita var helt underbart vacker som vanligt en kväll jag skulle hämta henne ♥


Fina grimasen :)



Nikita leker med båda sina dockor


Visar dockan hur man ska äta


Tuggar med munnen också så dockan verkigen ska förstå hur man ska göra


Min underbara gris satte sig i gåvagnen :)



Hur sött är inte de? :)


Och en från idag, när hon inviger snyggaste koftan hon fick av sandra, som var stor som ett hus :)
Hon passa superbra i den tycker jag! :)





Kommentarer
Thakock Skrev:

Jätte söta bilder!



Vad roligt att hon förstår så pass mkt ändå. =)



Hon går nog innan ett års dagen..det tror jag =D



GOdmorgon!

2010-12-12 @ 10:15:18
URL: http://briadlover.blogg.se/
W - ung 3barnsmamma & Fotograf Skrev:

hahaha fan vad söt hon är när hon gör såna grimaser =)

love koftan !

kramar.

2010-12-12 @ 11:28:37
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/
Jenny - Hugos mamma Skrev:

Härliga bilder!:)

2010-12-13 @ 17:47:09
URL: http://luckymommy.blogg.se/
Cicci - Mamma till lilla J Skrev:

Oh myy! vart är koftan köpt.. jag har letat som en tok efter en PRECIS sån att ha över julkläderna när vi ska bort på julafton..

Såå fin!

2010-12-14 @ 23:08:15
URL: http://ceciliahansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: