2a advent

Åh vad jag längtar till julafton, har inte längtat så efter julafton sen jag var liten! Jag vill så gärna ge Nikita alla paket, se glädjen i hennes ögon och samla familjen, julen är ju såå mysig hur kan jag inte längtat efter den tidigare? :)

Busungen står bredvid mig och lägger upp massa kort från en kortlek i soffan från golvet, sen ska hon komma upp i soffan för att kunna kasta ner korten igen, och när alla kort är ner klättrar hon ner för att börja om igen, skitkul tydligen ;) Hur sött som helst, verkar visst som vi får en riktig liten busunge! :)

Min tur att få sovmorgon idag igen, skönt o få sovmorgon 2 dagar på en helg, det tillhör inte vanligheten :) Och då får också andré och Nikita egentid med varandra :) Oftast åker dom iväg på morgonen för att låta mig sova ostört men idag lekte dom på hemmaplan. Jag älskar min lilla familj så det värker i hela hjärtat

Kommentarer
Thakock Skrev:

Såå gulligt så! Jag gissar på att du köpt en massa kortlekar till henne ;D



Skönt med sovmorgon för dej. =)



2010-12-05 @ 13:12:37
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: