11 månader!

Helt sjukt, våran lilla tjej blir visst 11 månader, bara 1 månad kvar till 1 år, hur är det möjligt? Men jag måste ju säga att det är såå mycket roligare att vara mamma till en 11 månaders liten, än när hon va någon vecka och bara låg där, gjorde ingenting utan bara låg där :)



Denna månaden ville jag ha ett stående månadskort, det ville jag ha förra månaden också men det lyckades inte, hon skulle inte stå! (fast hon kunde) Men denna gången så :)


Men nej mamma jag vill faktiskt inte stå, så jag sätter mig igen :)


Men visst lyckades jag få en stående bild! Jag har en inställning på kameran som gör att när den tagit en bild tar de ca 5 sekunder innan jag kan ta nästa, blir mycket bättre bildkvalité då. Så varje gång jag taigt en bild stog hon hur fint och snällt som helst, men så fort jag kunde ta kort satte hon sig, skitunge! :) Men jag fick iaf några bilder när hon stog, denna blev nog bäst tror jag.


Sen blev det jätte tråkigt o ta kort ju, så det blev den sista. Jag har tänkt att jag ska förstora en riktigt bra bild och hänga upp i hennes rum. Får väl se vilket år vi får pengar över till de :)


Kommentarer
Thakock Skrev:

Jätte fina bilder! =)

2010-12-20 @ 14:59:20
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: