Trött

Idag blev det ingen sovmorgon här, eller jo för andré som fortfarande ligger och snarkar. 8.15 vaknar jag av att Nikita ligger och sparkar mig i nacken, och när jag kollar så ligger och också och slår på pappa. En klarvaken bebis så det var inte ens någon idé att försöka hitta en snoozeknapp på henne idag.

Ätit har hon inte heller gjort, vad jag vet så har hon inte ätit sen 00.30 ungefär, jag har iaf inte vaknat nått mer inatt. Men ändå vill hon inte ha, hon verkligen hatar att äta på morgonen. Så hon får nog lite gröt sen när vi ska äta frukost.

Igårkväll var Nikita så himla trött, det är ju bara bebisar som sover på dagen, och Nikita är ju ingen bebis. Vid 14 sov hon i 10 minuter, sen var hon vaken nästan hela dagen. Och när hon sen lyckas somna igen, sov hon 30 minuter och sen vakna. Men då var hon riktigt trött så vid 19 fick hon lägga sig för natten. Då vakna hon vid 22 och andré fick göra välling när jag gick och hämta henne, hon drack 10ml bara sen ville hon inte ha mer. Så det var ju nödvändigt o försöka ge henne nått som mättar mer.

Tråkigt väder är det också, tycker den här sommaren bara sa vips så var den borta. Och när det väl var varmt och sol så var det för varmt och man kunde inte andas. Jag har typ solat 1 gång i sommar, jag älskar o sola. Så jag är lika blek som Nikita och alla andra man träffar är jätte bruna :)

Nu ska jag gå och fixa lite frukost till mig och mitt hjärta.

Kommentarer
thakock Skrev:

Sommaren har verkligen sugit detta året. =/

2010-08-08 @ 12:11:11
URL: http://briadlover.blogg.se/
Anonym Skrev:

Vagnen är en emmaljunga, jag tror den heter city cross, jag tycker den funkar bra, går ju att ha väldigt länge eftersom man kan vända henne åt andra hållet sen. och fin med limited edition tyget :) den finns ju i rosa med :p



hon vänjer sej nog vid vällingen om ni fortsätter försöka, hailey ville inte heller ha förut men nu äter hon det bättre. fast jag tycker ändå hon är mätt längre av mjölkersättningen än av havrevälling :S



kram

2010-08-08 @ 21:11:14
URL: http://jagochlillasot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: