Trött bebis

Nikita somnade 19 igår, ändå sov hon till 9 idag och jag blev riktigt chockad när jag kollade på klockan och va säker på att klockan inte va mer än 7. Ändå så var hon trött och gnällig kl. 11 så jag testade ge henne tutten i sängen för att se om hon skulle sova mer, och jo hon somna igen. Det är flera månader sen hon sov såhär mycket sist. I flera veckors tid har hon sovit 10-11 timmar på natten och knappt nått alls på dagen. Men ska inte klaga för man får mer gjort här hemma när hon sover :) Däremot så saknar jag henne när hon sover för mkt.

Jag håller på att tvätta, skulle vilja tvätta en till maskin men vi har ingen plats att hänga upp för mer än 1 maskin, och knappt ens det, så ett nytt tvättställ måste snart inhandlas också.

Kollat runt på att köpa mobil med abonnemang, man kan ju köpa en där man får ringa för hela månadsbeloppet och sen spärra den där så man inte kan ringa för mer. Det är faktiskt väldigt skönt att inte ha någon mobil, men ibland kan den verkligen behövas. Så ska prata med karl och se vad han säger om den idén.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: