Städmorgon

Jag gick och la mig alldeles för sent igår, vågar inte ens skriva när. Jag satt och skrev om Nikitas utveckling och tiden bara sprang iväg och till slut vart jag så trött så jag såg inte ens vad jag skrivit. Om Nikita har ätit nått inatt vet jag inte, kan inte komma ihåg att jag vaknat någon mer gång än när hon vakna vid 9.30. Så då sov hon ungefär 9 timmar inatt utan mat också, så duktig! Hon la sig vid 20 men vid 00 vill hon alltid ha mat, nästan alltid samma tid :)

Och nu innan klockan blev 12 har jag hunnit äta frukost med familjen, diska, damma vardagsrummet, plocka iordning i alla rum och dammsuga alla rum förutom Nikitas, de tar jag när hon vaknar. Och så har jag tvättat en maskin tvätt och hängt upp. Så det blev en effektiv morgon idag. Och samtidigt försökt underhålla en mammig bebis som inte ville sitta och titta på utan vara på mig. Ja så har vi lekt också massor! Men så skönt o få det gjort! Ska nog försöka få med mig Natalie ut på en promenad senare också, solen skiner lite då och då idag iaf :)

Jag ska försöka få min gubbe att hänga upp lite tavlor i Nikitas rum också, får väl se hur det går med de sen :)

Kommentarer
W - ung tvåbarnsmamma & Fotograf Skrev:

hur fasiken kan hon sova så bra när du ammar na?? :O mirakel!

eller vaknar hon på nätterna och äter ? .. min vaknar och äter och somnar om, hon kan sova lääänge men bror hennes väcker henne tidigt så ja, det blir till att sova kort. men sånt får man nog ta han är 4 månade ifrån sin 2 års dag. =)



haha, vikten kommer iaf jämna ut sig. =) , Kevin var sjukt lång och smal redan sen nyfödd trots sina 3280 g så gjorde längden så han alltid var smal, och det är han en idag, jöder honom men inget händer plus att han är så aktiv.



puss och kramar <3

2010-08-11 @ 19:36:38
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/
Thakock Skrev:

Du får nanna tidigt idag istället =P

2010-08-11 @ 20:54:32
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: