Städkväll

Vid 18 ungefär fick jag mig ett ryck, har i flera dagar tänkt att jag ska dammsuga, men Nikita hatar dammsugaren så antingen får jag bära henne när jag dammsuger eller låta henne skrika, och det känns hemskt så bäst är när andré är hemma som han var ikväll. Men när jag var för nära henne börja hon skrika iaf.

Jag har nu städat Nikitas rum och vardagsrummet, och även att jag städa toan och köket häromkvällen så är det stökigt igen, som tur var inte sådär jätte stökigt iaf :) Men det är iaf dammsuget i alla rum för 1 gångs skull :)

Men det känns så skönt när det är städat, har verkligen viljat spy på hur det sett ut när jag varit sjuk, såå skönt att man är frisk igen så man orkar göra nått :)

Nu håller vi på och lägga Nikita, men hon vill inte riktigt somna. Vi har flyttat in hennes säng i vårt sovrum eftersom hon ramlar ur våran säng och vi fortfarande inte skaffat babyvakt. Men tror hon har svårare att somna där inne när andré sitter där än va de va när hon sov i sitt rum och jag satt med henne där.

Ska bort till Natalie snart och hjälpa henne färga sitt hår och sen spela lite kort, ett nytt true blood avsnitt hade kommit så imorgon kväll blir det mys :) Jag älskar true blood

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: