Sovmaraton

Idag har jag varit barnvakt till 2 av mina småsyskon, dom fick komma hit så vi lättast kunde gå till lekplatsen och leka. Vi är ju inte vana att gå upp redan vid 7 så vi va trötta idag när dom kom. Ändå sov inte Nikita förrens 11.30, men då sov hon i 2½ timme. Hon sover aldrig mer än typ en timme som längst. Sen vid 15 när jag amma nikita somnade vi båda, fast det  var inget jag planerade. Vi sov i 2½ timme (!) till och sen väckte andré oss. Så inne i någon sovperiod? Eller hade hon tänkt att vara vaken hela natten och vända på dygnet? :)

Matstrejken fortsätter, idag lyckades jag få i henne en liten portion med yoghurt med banan och päron och sen fick hon ett rån, men det mesta av det hamnade på golvet. Hon fick smaka blåbär och hallon puré också men det var inte heller populärt, förvånad jag blev. Det är väldigt jobbigt när hon inte vill äta något, och verkligen inte nått. Men det positiva är väl att jag börjar få mer mjölk i tuttarna igen, men den är ju inte lika tjock längre.

Jag och andré tog oss en kort promenad, jag tyckte vi behövde komma ut och få lite frisk luft :) Vi gick inte så långt men det var rätt skönt ute i regnet :)

Brunhårig har jag blivit nu också, ska försöka ta en bild imorgon :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: