Sista semesterveckan

Nu är det sista semesterveckan för andré, ska bli så skönt när han börjar jobba igen! Vi har inte gjort ett skit på semestern förutom flyttat. Skulle ju vart mysigt o gjort nått men så blev det inte.

Idag vakna mitt hjärta vid 8, men vi låg kvar och myste till 8.30. Den där ungen har kommit på att sova gör bara bebisar, och hon är ju inte en bebis inte. Igår sov hon i 30 minuter vid 3, sen var hon vaken resten av dagen. Hur trött hon än var vägra hon sova, hon totalvägra! Så när hon fick välling som hon inte ville ha och gå och sova vid 20 igårkväll trodde jag hon skulle sova liite längre, men nej. Det är bara att inse att min bebis är ingen bebis! Snyft!

Och idag har hon på sig en tröja i storlek 80, men som tur var är den jätte stor och ser mer ut som en klänning :)

Nej nu måste jag ta min gnällunge <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: