Sådär

Nu börjar det likna nått här inne, har fixat i flera timmar men blir inte som jag vill, men nu orkar jag inte fixa mer. Så jag vet att det ser lite smålustigt ut lite här och var men det får va sålänge :) Och blir bloggen låst igen håller jag på igen med designen så ni vet :)

Sjuk som fn är jag också, så andre fick komma hem från jobbet och ta hand om Nikita. Jag kom knappt upp ur sängen och Nikita var riktigt gnällig så jag orka verkligen inte idag. Jag hatar o va sjuk! Och framförallt när jag inte kan pussa och krama nikita som jag brukar, eller känna hur hon luktar! Abstinens som heter duga kan jag säga!

Igår satte Nikita sig upp helt själv, hon har försökt några gånger men inte lyckats riktigt. Hon har satt sig upp med stöd men nu satte hon sig helt själv. Och hon ställde sig upp med stöd igår också. Vi låg i sängen och jag låg på sidan, och stumpen låg vid mina ben, och Nikita ställer sig upp genom stödet från min höft, såg skitsött ut :) (Katten är ju väldigt intressant, så hon försöker äta upp honom så fort hon får chansen) Men sen ramla hon bakåt så tur att vi låg i sängen :)

Te med honung och nezeril är mina droger idag :) Och bilder kommer senare :)

Kommentarer
Thakock Skrev:

Tjusigt! =D



Hoppas du blri frisk snabbt! =(

2010-08-19 @ 15:34:06
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: