Min första orchide

Sen vi va här och kollade på lägenheten har jag sagt flera gånger att jag skulle vilja ha en orchide i köket. Och igår kom Nikitas morfar och "mormor" annelie förbi för att kolla på lägenheten och då hade dom med sig en orchide, precis en sån som jag ville ha och jag har inte ens sagt till pappa att jag ville ha en sån :) Tyckte de va rätt så roligt faktiskt :)


Nu när vi har det städat i alla rum här hemma ska jag nog passa på att ta efterbilder sen när Nikita somnat, så kommer bilder på hur vi bodde förut och hur det såg ut här innan vi fått iordning och som det ser ut nu :) Den där bänken ute på balkongen är väldigt tråkig, men den är stumpens säng och klösbräda så vi får väl ha kvar den tills han lärt sig att klösa på en vanlig klösbräda :)


Kommentarer
Thakock Skrev:

Vad kul! Jag hade dödat den direkt.. =P

2010-08-16 @ 17:54:44
URL: http://briadlover.blogg.se/
Ellen - mamma till siri Skrev:

Vad mysigt ni ser ut att ha det!

2010-08-16 @ 20:59:13
URL: http://ellene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: