Hemsk natt

Denna natten har nog varit en av dom värsta med Nikita, sist hon bökade runt såhär mycket var hon typ nyfödd och gjorde inte speciellt mycket ljud ifrån sig. Hon somnade vid 20.15 igårkväll, 21.30 vaknar hon första gången så hon får tutten och somnar om. vid 23 vaknar hon nästa gång så hon får tutten då också och somnar om. När jag gick och la mig 00.30 vakna hon till och fick tutten igen, sen låg hon och vred och vände sig, ville ha tutten nästan hela tiden och vid 4 hör jag att hon bajsar. Sist jag bytte bajsblöja på natten var nog när hon va 2 månader. Sen ville hon inte somna om, hon låg och sparka och "sjöng" sina jätte höga toner, så hon fick lägga sig i sitt rum och sov där till 7 och sen vakna hon 8.30 och jag är så trött!

Nej nu får jag inte sitta här längre.


Kommentarer
Thakock Skrev:

Stackare! Hoppas det bara var en engångs förtelese. =(

2010-08-12 @ 10:32:29
URL: http://briadlover.blogg.se/
Janina Skrev:

Låter som Vincent, han har blivit helt ombytt nu, förra veckan kändes det som att man äntligen fick rutin på allt.. fram tills nu..:P

2010-08-12 @ 11:14:16
URL: http://fruganjohansson.proverb.se
Nana Skrev:

Jag har haft det så i några veckor nu.. innan sov han från 19-7 utan mat. Nu ska han ha mat minst två gånger (kan tillägga att jag knappt ammar längre så det finns inte tillräckligt med mjölk för det) plus att han ska ha nappen sju tusen gånger. En fas? Hoppas det går över snart för jag behöver sova!! Han vaknar dessutom vid halv 6 på morgonen och har sovit klart! Huvva! Har inte tyckt någonting varit jobbigt med att ha barn, förrän nu... :) Hoppas du slipper detta! Kram

2010-08-12 @ 15:11:42
Natta Skrev:

Kevin vaknade först vid typ strax innan tolv någon gång. Sedan vid ett när vi gick och la oss var han vaken (fortfarande?) och ställde sig upp i spjälsängen och ville prata med oss, när vi såklart ville sova. :P

2010-08-12 @ 15:27:38
URL: http://kattmyntan.blogg.se/
Louise Skrev:

Vet hur det känns :P

Är supertrött efter flera dygn med en bebis som vaknar flera ggr, men inatt måste hon slagit rekord... Hon vaknade och vägrade somna igen.

Låg och sparkade med benen och "pratade", tror det tog 3 ½ timme innan hon somnade om igen, sen vaknade hon tidigt också precis när det kändes som man just somnat om själv :P

Bråkiga bebisar!

2010-08-14 @ 12:45:20
URL: http://forbiddenrage.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: