Gnäll

Idag har jag fått hanskas med världens gnälligaste bebis, hela dagen har hon viljat sitta ihop med mig, hade hon kunnat hade hon krypit tillbaka in i livmorden. Samtidigt som jag hade en sån dag då jag ville städa och diska hela dagen, så försöka underhålla henne samtidgt som man går och plockar och diskar. Gå och kissa själv? Nej hon skriker tills man kommer tillbaka. Så ikväll är jag verkligen helt slut och vi har precis njutit av en god middag med lite rödvin till, eller jag drack några klunkar och andré drack coola. Vi köpte en pytteliten flaska till mig, tycker verkligen jag förtjänar ett glas rödvin, det har jag tyckt i flera veckor så jag har tjatat om det där rödvinet, men det var inte så gott som jag mindes :) Haha.

Skönt det känns med att sömnmetoden att sitta i hennes rum funkar, hon var så himla trött ikväll men ville ändå leka med alla saker hon har i sängen, och hon verkligen ansträngde sig för att hålla ögonen öppna, sötnos! Nu kollar hon inte hela tiden så jag är där inne, hon vet att jag är där inne och skriker därför inte. Det var lite gnäll men inte mycket. Så skönt att hon inte behöver skrika sig till sömns nu iaf.

Vi fick sänka sängen idag, hon ställer sig i krypställning överallt hela tiden och hon har flera gånger försökt sätta sig upp men det går inte riktigt än, men snart så :)

Jag är så stolt över mitt hjärta, vad vore livet utan dig och hur har jag en gång kunnat leva utan dig? ♥

Kommentarer
Zandra Skrev:

Bättre man sänker för tidigt än för sent :)

2010-08-11 @ 22:30:12
URL: http://zandraaak.blogg.se/
sara - mamma till wilda Skrev:

Tackar =)



Sänka sängen behöver vi nog inte göra på ett tag. Vår unge ligger där hon ligger hahaha

2010-08-12 @ 08:21:16
URL: http://saratilling.devote.se
W - ung tvåbarnsmamma & Fotograf Skrev:

Ja vissa dagar är helt kaotiska .

vilket under! =) ger du gröt eller något innan hon somnar för natten?

när började du med smakportioner?



Pussar och kramar. :)

2010-08-12 @ 09:09:10
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: