Gårdagen


Nikita nyvaken, med världens kalufs i huvudet :)

Min fotomodell nybadad och underbart vacker!



Igårkväll gick jag och Nikita med mamma & co ner till torget en sväng, Nikita somnade påvägen ner men vakna efter en stund så vi fick gå hem så Nikita kunde somna.

Jag står och lyssnar på min lillebror och Nikita är trött.


En skeptisk Nikita, glad mormor och tjurig morbror :)


Nikita ville inte vara hos morbror Kevin så mamma och Jerry satt och försökte ge Nikita andra saker att tänka på istället :)



Det var trevligt igår, lite dött där nere men vi gick ju därifrån rätt skapligt iofs. Jag smakade till och med 4 klunkar öl, och jag kände mig som världens sämsta mamma när Nikita låg och sov i vagnen brevid, ännu värre kände jag mig när hon vakna och inte sov för natten. Men jag har inte rört en droppe alkohol sen maj 2009 så jag tyckte nog att jag var värd de faktiskt :) Och jag vet att det skadar inte Nikita alls, men kändes väldigt dumt ändå.

På kvällen fick Nikita välling istället, hon tittade väldigt lustigt på mig när hon trodde hon skulle få tutten men fick en flaska istället :) 70 ml fick hon iaf i sig och var superövertrött så när jag la ner henne i sin säng somna hon väldigt fort, då gick jag över till Natalie och spela lite kort med henne och Victor, supertrevligt var det. Och jag var så övertrött så satt och skratta åt precis allt! Haha. Vid lite innan 1 ringer andré och Nikita hade vaknat så jag fick gå hem till en pigg och glad liten tjej som inte ville sova :)

Så när telefon ringer i morse fick vi lite halvpanik, vi ska sälja skötbordet idag eftersom det tar sån plats på Nikitas lilla rum. Och jag hade glömt säga till andré att vi skulle möta upp dom på morgonen, så det blev lite stressigt när dom ringer då. Så stressa ner med skötbordet och får inte in de i bilen, så jag och Nikita kunde inte åka med som vi tänkt från början.

Usch så trött jag är, när Nikita ska sova nästa gång kommer jag nog göra detsamma faktiskt.

Kommentarer
thakock Skrev:

Söta bilder!



Låter som en trevlig kväll! =)

2010-08-07 @ 11:55:45
URL: http://briadlover.blogg.se/
W-ung tvåbarnsmamma och fotograf. Skrev:

Tack raring ! säger faktiskt detsamma om din urvackra dotter! vi har då fått dem vackraste barnen i världs historien :)



Gud så glad jag blir när jag får höra såna fina ord, jag är fruktansvärt glad att vi hitta varandras bloggar, tycker du är en sån hel underbar mamma som verkligen gör det bästa för ditt barn, du är stark berundrar dig verkligen! vi har ju ganska mycket gemensamt trots att vi inte träffats, det är inte många som har det! =) jag gillar verkligen inte att svika folk och gå bakom ryggen, jag gillar att ge dem råd om jag kan av egen erfarenhet då jag själv gott igenom sååå otroligt mycket på mina 19 år ..



du gör rätt i det du säger, det känns lite tråkigt att höra ordet välja, men jag tänker precis som du när det gäller rökning, visst jag har rökt själv men slutade för barnens skull och försöker hålla ut, men Nikotinet sätter sig på händer, kläder, munnen .. så hon får ju hur som helst lukta på det och de är ju mindre bra. hoppas han väljer rätt ! =) ni är världa det bästa !



Pussar och kramar till er sötnosar <3

2010-08-07 @ 18:40:10
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: