Bilder

Nikita får syn på sin docka för första gången, spännande sak det där :)



Nikita fick en ny mössa när vi va i stan, och det fanns i rosa men tyckte den gråa passade henne bättre, och hur söt är hon inte i den? :)


Nikita kunde fortfarande ha sin söta dinosariepyamas, men den var precis på gränsen till för liten så hon fick ha bena och fötterna utanför, men trodde inte hon skulle kunna ha den mer :)


Och katten är såå intressant, så fort han kommer nära kryper eller krålar hon efter honom, hon drar honom i pälsen så han till och med får ont och skriker men han är så snäll så han gör inget, han bara ligger kvar där. Så jag är väldigt glad över att dom funkar så bra ihop, och lite spännande är hon ju :)



Jag och Nikita i min nya hårfärg, känns väldigt ovant än så länge :)

Nikita ställde sig upp flera gånger i spjälsängen förut, hon ställde sig även mot våra högtalare förut men dom är inte sådär jätte stadiga som lite vingligt var det. Hon lyckades också slå i huvudet i bordskanten idag. Hon ställde sig upp mot soffan med bordskanten i nacken och precis när jag han reagera tappade hon balansen och fick den i bakhuvudet :( Stackars lilla bebis.

Varje dag och varje sekund jag får spendera med dig känns så värdefull, allt får så mycket mening sen du kom in i mitt liv ♥


Kommentarer
amanda Skrev:

vilka underbara skrattgropar hon har!!! PUSSS

2010-08-30 @ 10:27:29
Zandra Skrev:

du passa asbra i mörkt hår!

2010-08-30 @ 18:22:07
URL: http://zandraaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: