Bad

Jag och Nikita tog oss ett bad tidigare ikväll, det är så himla mysigt o bada med henne! Hon brukar ligga på magen, på min mage och så ställde hon sig i krypställning på min mage, haha! :)

Vi tog oss en promenad idag också men inte lika rask som igår. Men i backen gick jag snabbt och det kändes! Och som jag flåsa, shit var dålig kondition (stavning?) jag har. Fast det har jag alltid haft, till och med när jag var yngre :)

Nikita somnade i sitt rum ikväll igen, vi hade sagostund och sen fick hon gå och sova. Snart dax att flytta ner delen på sängen, hon ställer sig i krypställning hela tiden och vill inte riskera att hon därifrån lär sig sätta sig eller resa sig upp och ramla ut. Så det får vi nog fixa i morgon.

Jag har städat som vanligt, och förberett en maskin tvätt tills imorgon. Det känns som det blir mer tvätt när man har tvättmaskin, men det är nog för jag slänger allt direkt i tvätten och det gjorde jag aldrig förut :)

Nikita satt upp rekordlänge idag, hon satt i flera minuter och när hon tappade balansen ville hon sätta sig upp igen. Har inte satt henne upp nu på jätte länge, och sista tiden har hon mest tränat på att krypa så har inte blivit så mycket att sitta, men nu har hon blivit jätte duktig. Min lilla bebis, som är så stor men ändå så liten.






Förut när jag satt vid datorn och Nikita låg på golvet hörde jag hur nått började prassla, så jag funderade på vad de va hon lekte med, och när jag kollar så har hon hittat skötväskan som stog öppen och rivit ut 2 blöjor och 2paket våtservetter som hon lekte med, skitunge! :)



Jag försökte läsa lite förut, Nikita var lite smågnällig och ville inte ligga själv så la mig brevid henne. Hon fick också en bok att läsa, precis lika dan fast annorlunda text. Men ändå skulle hon ha min, även när jag bytte bok ville hon ha den jag läste från början. Hon ville kanske också läsa om vad som ska hända härnäst i hennes utveckling?


Kommentarer
Anonym Skrev:

Det är ju inte okej att vara sådär söt! och håret börjar bli långt :D vart är morgonrocken i från?? kram

2010-08-05 @ 12:47:23
URL: http://jagochlillasot.blogg.se/
thakock Skrev:

Haha, vilken busunge! Helt bedårande! =D

2010-08-05 @ 13:30:08
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: