Vill inte sova!

Nikita har inte sovit mer än vanligt idag, men hon vill verkligen inte sova. Försökte lägga henne vid 20 men hon vägra, då fick hon ligga och kolla på tv en stund för att bli tröttare. Sen gav jag henne mat i sängen då somna hon, tills jag gick iväg. När jag duscha var hon vaken och skrek mesta tiden. Sen fick hon mat i sängen igen och somna, men vakna när jag gick. Då låg hon där och kollade på tvn till 21.30 sen somna hon. Och vakna nu igen vid 22. Men hon ligger i sin säng iaf, fast hon är vaken. Förhoppningsvis får jag väl sova mycket imorgon :)



Idag träffade jag Viwi en sväng, mycket trevligt eftersom det inte var igår! Vi tog en långpromenad, väldigt skönt! Vi gick och prata lite om bröllop, inte alls långt kvar för oss nu! Och jag längtar massor! :)


André Gaines, jag älskar dig. Du är världens bästa!


Kommentarer
Thakock Skrev:

Naw, hoppas du lägger ut många bilder från bröllopet sen! =D

2010-04-07 @ 17:30:53
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: