Vårdcentralen

Idag när vi vakna var Nikita helt täppt i näsan igen så vi åkte ner till vårdcentralen för att se om det fanns nått mer o göra än näsdroppar och nässug. Men det fanns det inte. För hon är bara täppt och snuvig på morgonen som går över efter en liten stund.

Vi fick ingen sovmorgon. Vid 8 vakna Nikita och hade då bara ätit 1 gång sen igårkväll! Jag blev jätte förvånad över att klockan redan var 8 och hon bara ätit 1 gång. Sen låg vi i sängen och lekte och myste i nästan 1 timme, sen åt hon lite till och jag somna till 10, tror Nikita också somnade faktiskt :)


När vi skulle äta mat la jag Nikita framför tv i babygymmet


När vi har ätit färdigt ligger hon


Hon har börjat snurra runt kroppen väldigt ofta senaste tiden :)

Kommentarer
Thakock Skrev:

Kanske är någon sorts allergi?



Vad duktig hon e! =)

2010-04-09 @ 19:55:12
URL: http://briadlover.blogg.se/
Janina Skrev:

Sv; Jag fick ingen riktig förklaring till varför han inte fick det. Det var ju för vaccinet som besöket var inbokat för... jätteknepigt! Och störande...

2010-04-09 @ 21:39:13
URL: http://janinajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: